– Mange prosjekt er in tune intellektuelt – presentasjonen treng berre litt finjustering.
Ram Reuven er førsteamanuensis i musikkteori ved Noregs musikkhøgskole. Engasjementet hans for faget er lett å merke når han snakkar, men det strekkjer seg òg utover sjølve musikken.
I Inkeri Jaakkola, universitetslektor i musikkteori ved Sibelius-akademiet, fann Ram ein medsammensvoren. Saman konstruerer dei og underviser i eit felles nettbasert kurs om konferansepraksis.
Å vere akademikar inneber ofte å presentere arbeidet sitt internasjonalt. Både Ram og Inkeri har deltatt på tallause konferansar verda over, fått kontakt med kollegaer, lært av dei og utvikla sine eigne presentasjonsferdigheiter i laupet av åra. Medan akademiske institusjonar tilbyr kurs i skriving, kjeldebruk, publisering og så vidare, har Ram lagt merke til at det finst færre strukturerte tilbod for trening i å halde presentasjonar.
– Så vidt eg veit, finst det ikkje noko formelt opplæringstilbod i akademisk presentering, seier han.
Det er eit tomrom dei vil fylle.